Свято-зустріч з майбутніми першокласниками

Свято-зустріч з майбутніми першокласниками
               
Мета. Допомогти дитині ознайомитися з новою  роллю учня, ким незабаром вона стане ; пристосуватися до нової ситуації, познайомитися з людьми та предметами оточуючого їх шкільного світу, задовольнити  дитячу природну цікавість.
ХІД СВЯТА
1.Привітання вчителя. Знайомство
2. Вступне слово вчителя.
- Дорогі малята, сьогодні ви вперше переступили поріг нашої школи. Прихід до школи – це один з найщасливіших днів для дитини. Діти приходять сюди, щоб пізнати нове, навчитися читати, писати, рахувати, також бути хорошими людьми.
  Зараз ви просто малята-дошкільнята, а 1 вересня станете справжніми учнями і на 11 років повяжете своє життя зі школою. З кожним роком будете пізнаватися все більше про природу, науку, мистецтво. Кожна людина, ким би вона у житті не стала, розпочинала свій шлях зі школи. Багато з ваших батьків теж закінчили нашу школу.
Навчання – це важка праця, яка потребує від дитини  старання, відповідальності, наполегливості.
  Дорослі потурбувалися, щоб у школі вам було
затишно, щоб ви не тільки навчалися, а могли  й гратися, відпочивати.
Вірш «Наша школа»
1.В світі є багато шкіл - гарних, старих, нових,
та найкраща – це моя, рідна школа номер сім.
2.Гарні класи, коридори, картини, таблиці,
море зелені, вазонів, меблі і полиці.
3.Тут і будні, тут і свято, виставки, уроки,
Тут ми робимо нові до науки кроки.
4.Поруч вчителька хороша у всьому допоможе,
Нас помирить, нам підкаже щось добре, гоже.
5.Є за що любити школу: за великий, дружний клас
За уроки, за перерви, що завжди чекають нас.
Пісня про школу.
Вчитель. А поки вище не учні, давайте пограємо у гру.
Гра «Так - ні» (чого вчать у школі:читати , писати, битися…)
Зіграти хочеться мені
З тобою, друже, в «Так чи ні?».
Тобі питання задаю,
Готуй же відповідь свою.
Відповідай, коли мастак,
Єдиним словом «ні» чи «так».
Скажи, співає сом пісні?
Не гайся з відповіддю! (...)
Чи вміє плавати гусак?
Ну, що на це ти скажеш? (...)
Чи може стати у вогні
Вода холодним льодом? (...)
Скажи мені, червоний мак
В січневу пору квітне? (...)
А крокодили на сосні
Свої будують гнізда? (...)
Чи може вище гір літак
У вишину злетіти? (...)
Узори пишні на вікні
Мороз малює взимку? (...)
Чи правда, друже мій, що рак,
Коли повзе, то задки? (...)
Якщо не їстиме три дні,
Верблюд ходити зможе? (...)
До забіяк і розбишак
Чи є в людей повага? (...)
Чи достигають навесні
Пшениця й жито в полі? (...)
Коли розсердиться їжак,
Слона він може вбити? (...)
Ріка біжить у далині.
Чи є у неї ноги? (...)
Перекривив синицю шпак,
Таке буває, друже? (...)
Чи правда це, що вовк усмак
Наївся груш і яблук? (...)
А під кінець скажи мені:
Цікава гра у «Так чи ні?» (...).
Вчитель. Всі діти дуже допитливі. Їм завжди цікаво все знати. Тож зустрічайте, «Чомучки».                                                                                                                                                           
Пісня « Чомучки»
Вчитель. До нас у гості завітали  герої однієї відомої казки: Червона Шапочка і Вовк.
Інсценізація «Йду до школи»
Червона Шапочка і Вовк
Ч.Ш.- Іду до своєї бабусі в гості. Ще кілька днів і зовсім часу у мене не буде!
В. –О! Червона Шапочка йде. Зараз я нею поласую.
Доброго дня тобі, мила дівчинко! Куди це ти так поспішаєш?
Ч. Ш. –Ой вовче, а ти ніби не знаєш куди я поспішаю! Звичайно, до своєї бабусі. Я їй несу… мене для неї дуже хороша новина.
В. – Звичайно, ти їй пиріжки несеш.
Ч.Ш. –От і не вгадав. . Я їй несу дуже хороша новину і ти ніколи не відгадаєш, яку!
В. – Мабуть, мама купила тобі нову шапочку або нову ляльку.
Ч.Ш. – А от і не вгадав!  Мені мама купила портфель.
В. – Портфель? А з чим його їдять? Він дуже смачний? Дай попробувати! Я такий голодний!
Ч.Ш. – Ох і відсталий ти , вовче! Як можна не знати , що таке портфель! Думай, вовче, думай!
В. (думає) – Може, це…
Ч.Ш. –Діти, допоможіть вовкові.
В. –А для чого він тобі?
Ч. Ш. – Я до школи вже йду.
В. –Чого до тієї школи ходити?
Ч.Ш. –Як чого? Вчитися!Хіба ти все , вовче, знаєш?
В. –Так-так, я знаю все. Треба швидко бігати, щоб зайців наздогнати, курочку вкрасти…
(вбігають звірі)
Зайчик. – Хто це хоче зайця наздогнати? Я у школі на фізкультурі швидше всіх звірів бігаю!
В. –А ти, що теж до школи ходиш?
Читання віршів учнями(учні мають маски тварин)                                                                                                                                                                                                                    
1 учень.  Котик песику сказав:
Завтра в школу йдемо, м’яв!  
2 учень.                                                                                                                  Нащо б грамоти я вчився, 
Коли песиком вродився?.
                                                                                                                    1учень     — 
В нас програма є  своя:                                                                           
В тебе «гав!»,    
А «мяу!» моя. 
Вчитися мишей ловити,
хвостиком своїм крутити,                                                                                   Спинку гарно вигинати, 
муркотіти, добре спати.
3 учень- Білочка вчиться стрибати, 
гриби, ягоди збирати.
4учень.Зайчик бігати, втікати, 
вчиться страх перемагати.
5учень - Курочка собі сокоче, 
бо яєчко знести хоче.
6учень - Півник весело співає,                                                                                   Вранці всіх попіднімає.
7учень- Ведмідь учить мед шукати                                                                           Так, щоб бджіл не турбувати.
8 учень - Бджілки трудяться зрання,                                                                     Вдень і ввечері щодня..
Тільки трутень любить спати,                                                                               Мед готовий поїдати. 
Трутнів серед нас нема,                                                                                             Будем вчитись з усіма.
А допоможе у навчанні веселий букварик.
Пісня «Букварик»
1.Наша праця — це навчання,                                                                                 Малювання і читання,                                                                                     Додавання, віднімання...                                                                                          Це — терпіння і старання.
2.Може, більше всіх дитина,                                                             
Ця малесенька людина.                                                                                   
Вище всіх стоїть дитинка,                                                                             
Бога нашого частинка!
3.Хочем вміти всі писати,                                                                                       Рахувати й малювати,                                                                                               І читати, вирізати,                                                                                                     Казочки фантазувати.
4. Дуже любим танцювати.                                                                                   Хочем вчитися співати.                                                                                         
У шахи навчитись грати.                                                                                           М'яч в корзинку закидати.                                                                               Хочемо вірші складати.                                                                                           Гроші вчитись заробляти.
Вчитель. Дітки, а чи знаєте ви з яким приладдям ви будете працювати в школі? Зараз перевіримо.
 Відгадування загадок про шкільне приладдя.
1.Невелика хатка,
Там живуть малятка.
Ми їх. гостроносих,
У портфелі носим. (олівці)
2.Рівно риску провести
І квадратик спробуй.
Та візьми спочатку ти
Цю пряму особу.
Натиск витримає стійко
Впевнена, струнка... (лінійка).
3.Чи в лінійку, чи в клітинку
Чистим був, а за хвилинку
Мерехтить від цифр і літер,
Ручці він говорить: «Прошу!».
Це шкільний учнівський... (зошит).
4.Я беру в свою правицю                                                                                       Із пеналу помічницю.                                                                                       Крапка... рисочка... карлючка...                                                                           Разом пишем я і... (ручка).
5.Школяре, школяре, я твоя подруга,                                                                 Кращого ніколи ти не знайдеш друга.                                                                     Ти мене пильнуєш, я тебе навчаю.                                                                           Я тебе навчаю, та ще й забавляю. (книжка)                                                            Вчитель. Я бачу, що ви знайомі  з навчальним приладдям і, ду­маю, вже не будете збиратися до школи так, як хлопчик Миколка.
Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи.
Олівця поклав у сумку,
Книги, ручку, зошит, гумку,
М'яч, перо, граблі, подушку,
На обід м'яку пампушку,
Два ведмедики, лопату,
Білочку руду, хвостату,
Лук і стріли, і рушницю,
Ще й пухкеньку паляницю,
Ще стільця, стола і парту,
Ще й географічну карту,
Трактора, машинку й мило.
Вже й надворі звечоріло.
Гра «Хто швидше збере портфель до школи?»
Вчитель. Дітки трошки втомились. Давайте проведемо урок фізкультури. (Фізкультхвилинка «Дитинство моє веселкове»)
Вчитель. У школі діти вчаться не тільки грамоти, а й розігрувати казки.
Зустрічайте в гості казку.



Дійові особи: Казкарка, Мишка, Жабка, Зайчик, Білочка, Лисичка, Вовчик, Ведмідь, Кабан.
 Казкарка: Рукавиці дід одів
 І у ліс собі побрів.
 Там одну з них загубив.
 Що ж там трапилось малята
 Хочемо вам показати.
 Лежить рукавичка маленька
 Мов хатинка чепурненька.
 Бігла тим лісом мишка сіренька
 Мишка : ( пісня)
 Мишка я норушка
 В мене гарні вушка.
 Люблю я співати
 Гратись й танцювати
 Ля-ля ля
 Тру лю лю
 Танцювати я люблю
 ( підходить до рукавички) Ой що це? Яка ж гарна рукавичка. Цікаво чи хтось живе тут..?
 ( стукає) Хто хто в рукавичці живе? Нікого. От і добре
 (пісня) Буду тут жити я
 Тра ля ля ля ля ля л я
 Чистоту я наведу
 Свою хатку приберу.
 Жабка: (пісня) Ква,ква ,ква- ква- ква-
 Я веселе жабеня
 Люблю світом мандрувати
 Друзів там собі шукати
 Ой але де ж мені сьогодні ночувати? ( підходить до рукавички) Ой що це? Яка ж дивна хатинка! Тук тук тук. Хто в хатинці цій живе?
 Мишка: Я Мишка- норушка, а ти хто?
 Жабка: А я жабка –квакушка. Пусти мене переночувати.
 Мишка: Звісно, заходь. Допоможеш мені нашу хатинку причепурити.
 Казкарка: Приступили Мишка та Жабка до справ, а тим часом біг тим лісом зайчик.
 Зайчик: Я мякенький як пушок
 В мене сірий кожушок
 Куций хвостик, довгі лапки
 Стриб і стриб я по доріжці
 Піднімаю швидко ніжки
 І співаю тру лю лю
 Пострибати я люблю.
 Ой, яка гарна хатинка! Хто хто в цій хатці живе:
 Мишка і Жабка: Це я Мишка-норушка. І я Жабка- квакушка. А ти хто?
 Зайчик: А я Зайчик-пострибайчик, пустіть мене до себе.
 Мишка: Проходи, часу не гай в рукавичку забігай.
 Казкарка: Хто ж це тут крадеться нишком7
 Це ж руденька, хитра лиска.
 Лисичка: Я хитруха, руда лиска
 Зараз я погляну зблизька
 Хто в хатинці цій живе,
 Може пустять і мене.
 Тук, тук. Хто в хатинці цій живе?
 Мишка ,Жабка і Зайчик: Це я Мишка-норушка. І я Жабка- квакушка. Я Зайчик-пострибайчик, А ти хто?
 Лисичка: Я Лисичка – сестричка. Пустіть мене до себе в рукавичку.
 Жабка: Чималенька в нас сімя:
 Зайчик, мишка тай ще я.
 Забігай до нас лисичка!
 Будеш всі нам ти сестричка
 Казкарка: Всі звірята разом жили,
 Працювали й не тужили.
 Зранку порались у хатці
 Вечором всі пішли до танцю
 (танець звірят)Та коли ніч була близько
 Завітав до них вовчисько.
 Вовк: Я вовчисько- сіромаха
 Я сердитий як собака.
 Хто в хатинці є оцій?
 Відчиніть мені мерщій!
 Звірята: Хто це там такий нікчема
 Що чарівних слів не зна?
 Ми таким не відчиняєм
 Їх до хатки не впускаєм!
 Вовк: А що це за такі чарівні слова? Навчіть мене.
 Звірята: Ось послухай і запамятай. (пісня: Добрі слова)
 Вовк (підспівує) Ой яка гарна пісня і слова такі справді чарівні. Дякую друзі! Вибачте що негарно поводився. Пустіть будь- ласка мене до хатинки.
 Звірята: Звичайно,заходь. Ласкаво просимо.
 Казкарка: Тут по лісу пішов дзвін
 Про такий незвичний дім
 Звірям всі цікаво стало
 Як лисичка, зайчик й вовк
 Можуть разом жити
 Не сваритис, а дружити.
 Тут і білка прискакала.
 Білочка: Я білочка руденька,
 І скачу я гарненько.
 Ось беру горішки
 І смачненькі шишки.
 Я сьогодні рано встала
 Не гуляла -працювала
 Тра ля-ля-ля-ля
 Тра ля-ля-ля-ля
 Білочка руденька я.
 А хто в цій хатинці живе?
 Звірі:Мишка ,Жабка ,Зайчик, Лисичка і Вовчик: Це я Мишка-норушка. І я Жабка- квакушка. Я Зайчик-пострибайчик, Я лисичка- сестричка, а я Вовчик – панібратик. А ти хто?
 Білочка: А я Білка- рудий хвостик. Мене в гості хтось запросить?
 Лисичка: Так звичайно забігай, з нами пісню поспівай (пісня Ми сьогодні клопіт мали)
 Казкарка: Ось і вечір вже настав
 Звірі готувались спати
 Раптом чують знову стук
 Вже й почали дивуватись.
 Звірята: Хто це стукає так пізно, ще ричить чомусь так грізно?
 Ведмідь: Я ведмідь, дикий звір
 Та й не грізний я повір
 Не ображу я нікого
 Упустіть в свою берлогу.
 Зайчик:Ну й кумедний ти ведмідь,
 Не берлога це а хатка.
 Правда, місця не багато.
 Та нічого, заходи
 Раз уже прийшов сюди
Казкарка: Стало тісно в рукавичці.
 Тут іще й кабан прийшов.
Кабан: У-у-у-у-! Як холодно мені.
 Є тут хтось чи може ні?
 Тук тук. Хто тут живе?
 Звірі:Мишка, Білка ,Жабка і Зайчик, Лисичка й Вовк: Це я Мишка-норушка. І я Жабка- квакушка. Я Зайчик-пострибайчик, Я лисичка- сестричка, а я Вовчик – панібратик. І я Білка- рудий хвостикА ти хто?
 Кабан: Я кабан веселий
 Та не маю я оселі.
 Друзі, прошу, пожалійте,
 Ніде переночувать
 Білочка: Так звичайно заходи, місце ще знайдем й тобі.
 Казкарка: Ані в казці сказати
 Ні пером описати
 Як вмістилися звірята
 У такій малій хатинці
 Всі звірята: Просто всі повинні знати
 Треба іншим помагати
 І лише тоді й завжди
 Ти не знатимеш біди
 ( пісня: Пречудово в світі жити).
Вчитель. Сподобалась вам казка? Давайте знову трошки пограємо.
Гра «Впізнай букву»
Вчитель читає загадку, діти відгадують і називають перший звук відгадки.  Інша дитина знаходить серед розрізної азбуки відповідну букву.
Що за дивна непосида                                                                                             На стежину шишки кида?                                                                                       
З гілки скік на гілку...                                                                                                 Упізнали, друзі? (білка)
У селі, а чи в містечку                                                                                             Біля житла недалечко                                                                                               Цвірінчить і скаче хлопчик,                                                                                     Називається ... (горобчик).
Сіла пташка на дубку Завела своє «ку-ку!».                                                     Стрепенулись їжачок, Заєць і козулі.                                                            
Всіх збудив той голосок — Пісенька ... (зозулі).
Пазурастий він, гривастий, 
Як збирається напасти,                                                                                           Гаркне, — ох і лютий рев!
 Відгадали? Так, це ... (лев).
Аж чотири крильця має, 
По квітках собі літає.                                                                                               Ні бджола, ні джмелик — 
Зветься він ... (метелик).
Вчитель. Молодці. А зараз ми з вами перетворимося на будівельників і побудуємо слова.
Конкурс «Побудуй слово» (Школа, клас)
Вірш «Запрошення в школу» 
Шановне  дошкільнятко!
Збирайся в перший клас.                                                                                         Заміниш і маму, й татка і в школу йди до нас.
Бо тут тебе чекають стежинки «Букваря»,
Твій клас, і дошка, й парта, й вчителька твоя.
Ти іграшку з полиці улюблену візьми,
Вона нам знадобиться, як попрацюєм ми.
Тебе матуся й тато до школи приведуть.
Роботи в нас багато – отож, у добру путь!
Тобі, дитино, в школі учитись і рости,
Тож май міцне здоровя, і хай тобі щастить!
Вручення подарунків.

Комментариев нет:

Отправить комментарий