Дистанційне навчання вчитель Лесенко Т.П.

Доброго дня всім відвідувачам блогу.

З 19 квітня по 23 квітня  2021 року працюємо дистаитанційно.

Середа, 21 квітня

Читання. Тема.Читаю і розповідаю. Грицько Бойко "Здоровим будь"

Буквар с.94-95, читати, відповідати на запитання.

Письмо. Тема. Поговоримо про транспорт.

Працюємо за відео.



Математика. Тема. Склад числа з десятків і одиниць.

Перегляньте відео
Підручник с.102, завдання 1, 4,5,6,7 виконуємо усно, 2 і 3 - письмово.
Друкований зошит с.51.

20 квітня, вівторок


Читання.Тема. Читаю і розповідаю. Вірш Н. Кир'ян "Хто жартує?" Д. Чередниченко. "Мурчик і Жмурчик"

Буквар, ст. 92-93.
1. Спробуй прочитати  жартівливий віршик весело. 
-  Яка буква жартує?
2. Виразно прочитай текст, придумай свій заголовок. Виконай завдання для уважного читача. Читання та відповіді надішли вчителю.

Письмо.Тема. Правильно переношу слова з рядка в рядок.

Працюй за  відео, виконай завдання в зошиті на ст. 20-21.
Запиши з коментуванням перше речення тексту ( ст 92).

Мурчик і Жмурчик сиділи на березі.





Математика.Тема. Додавання і віднімання 1 у межах 100.

Уважно переглянь відео. У ньому пояснення до теми. Відповідай на запитання.
Працюй на ст. 101 по підручнику.

№1, 2, 4 - письмово у звичайному зошиті. 
№3,5 - усно. У друкованому зошиті ст. 50

Я досліджую світ.Тема. Чому потрібно охороняти рослини і тварин

Перегляньте відео

У підручнику ознайомтесь зі статтєю на ст. 89-91, роздивіться малюнки, дайте відповіді на запитання. Попрацюйте   у зошиті  відповідно теми.

Понеділрок, 19 квітня

Читання. Тема. Читаю і розповідаю. М. Бабенко " Найкращий день"

Буквар с.90-91, читати, відповідати на запитання, надіслати вчителю.

Письмо. Тема. Записую слова з ьо.

Працюємо в зошитах за відео.





П'ятниця, 16 квітня

Я досліджую світ.Тема. Яких свійських тварин вирощують у рідному краї.

Перегляньте відео та попрацюйте за підручником 
на ст. 86-88. Виконайте цікаві завдання у зошиті відповідно теми.

Математика.Тема. Запис чисел першої сотні.

Попрацюйте за відео усно. 

Попрацюйте за підручником на  ст.100 . Виконайте у звичайному зошиті письмово завдання 1, 2, 3, 6.  Не забудьте відступіти 4 клітинки від попередньої роботи.  № 4,5,7 - усно.
У друкованому зошиті попрацюйте на  ст. 49.

 Образотворче мистецтво.

 Попоную намалювати малюнок або виконати аплікацію за темою, яка вам більше сподобається. 
Теми: "Безпека на дорогах міста", "Не зривай первоцвіти!", "Екологічна іграшка","Екологічний десант", Бережи свою планету!" 
Малюночок потрібно підписати, вказати клас, сфотографувати та надіслати вчителю

Четвер, 15 квітня

Математика.Тема. Читання та запис двоцифрових чисел.


Працюємо за підручником на ст. 99.
Перегляньте пояснення  у відео.
Виконайте завдання 1,2,5 усно.
Завдання 3, 4 (тільки другу задачу) запишіть у звичайному зошиті
Друкований зошит - ст. 48

Читання. Тема. Читаю і розповідаю. Робота над виразним читанням віршів Н. Поклад " Киця - друг..." та М. Пригари "Сварка".

Буквар. Ст.88-89. Прочитай, дай відповіді на запитання. Знайди відпвідь на запитання у тексті.
Виразне читання  та відповідь на четверте запитання надішли вчителю.

Я досліджую світ. Тема. Тварини рідного краю

Пригадайте, які групи тварин ми вже вивчили.   

А тепер перегляньте, які тваринки живуть у нашому краї

Попрацюйте за підручником на ст.83-85. У зошиті виконайте цікаві завдання за темою.

Середа, 14 квітня

Читання.Тема. Читаю і розпорвідаю. А. Костецький. Робота над виразним читанням вірша. "Чужа іграшка".За Л. Борщевською.

Буквар. Ст. 86-87.
Виразно прочитати і відповісти на запитання, придумати  свій заголовок. Надіслати вчителю.


Письмо.Тема. Написання слів з йо. Складання та запис речень.
Працюємо у зошиті на ст.16-17 за відео.



Математика. Тема.Читання та запис двоцифрових чисел.

Працюємо у друкованих зошитах с.46-47. Квіточки, до яких полетить бджола, розфарбуйте.

Вівторок, 13 квітня

Тема. Читаю і розповідаю. В. Бичко "Великий і малий"

Буквар с.84-85, читати і відповідати на запитання.

Письмо. Тема. Розпізнаю слова з апострофом.


Завдання для найуважніших дітей. 

 -Яку помилку ви почули під час виконання звукового аналізу слова п"ять? Відповідь надішліть  вчителю. А я повідомлю, скільки в нас найуважніших дітей у класі.



Математика. Тема. Круглі десятки. Додавання і віднімання.

Підручник с.98, 1, 3, 5, 6 виконуємо усно; 2 і 4 завдання записуємо в зошиті.
Друкований зошит с. 45. Пояснення буде у вайбері.

ЯДС. Тема. Рослини рідного краю.

Перегляньте відео. 

Прочитайте  та роздивіться ілюстрації у підручнику ст. 79-82. Дайте відповіді на запитання. У зошиті виконайте завдання відповідно  теми.


Понеділок, 12 квітня

Читання. Тема. Читаю і розповідаю. За Д. Чередниченком "Фокус-мокус"

Буквар с.82-83, читати, відповідати на запитання. Надіслати звуковим повідомленням.

Письмо. Тема. Упізнаю слова зі звуками [дж],[дз][дз']

Перегляньте відео

Відступаємо вниз 2 рядочки.



Середа, 31 березня

Читання. Тема. Читаю і розповідаю.У гостях і вдома. О. Мітта.

Буквар. Ст 78-79. Виразно прочитай текст. 
Чи знаєш ти правила гарної поведінки?
Подумай, чи ти завжди чемно поводиш себе вдома і у гостях? Дай відповіді на запитання. 
Навчись знаходити уривки тексту за завданням. Такий вид роботи називається «вибіркове читання».  
Знайди відповіді на завдання у тексті, відправ голосове повідомлення вчителю.

Письмо.Тема. Поговоримо про професії. Розвиваємо мовлення.



Утворіть і запишіть від слів назви професій, Перше слово пишемо з великої букви.
Продовж речення і запиши з нового рядка.
Запиши речення про професію батьків. Наприклад, Моя мама продавець. Вона працює в магазині.

 Переглянь відео.

Математика. Тема. Порівняння чисел у межах 20.

Ст. 96, завдання 1,3, 5, 6 – усно, № 2 та 4- письмово.
У друкованому зошиті ст. 43

Вівторок, 30 березня

Читання. Тема. Вправи для розвитку навички читання.

Буквар, с.76-77, читати, відповідати на запитання, надіслати читання і відповідіи на запитання 1 віршика, на вибір.

 Письмо. Тема. Пригадую слова на букву г.





Відступаємо вниз 2 рядки, записуємобукви і їх з'єднання за зразком.
Записуємо слова, вставляючи пропущені букви. Перше слово з великої букви, після кожного слова ставимо кому, а в кінці слів- крапку.
Будуємо речення за початком і записуємо з нового рядка.
Спиши виділене речення з нового рядка.
Наступні завдання виконай усно.

Математика. Тема. Годинник. Визначення часу за годинником.

Підручник с.95, 1,2,3,4 завдання усно, 5, 6 - записати в зошит.
Друкований зошит с.42.

ЯДС. Тема. Мій рідний край.

Підручник с.72-75
В зошиті виконати завдання відповідно до теми.

Понеділок, 29 березня

Читання. Тема. Вправи для розвитку навички читання.

Буквар с. 74-75, читати, дати повні відповіді на запитання, надіслати голосовим повідомленням читання і відповіді на питання.

Письмо. Тема. Засвоєння правил мовленнєвого етикету. Побудова речень.


У звичайних зошитах відступаємо вниз 2 рядочки.
1 завдання усно.
- Привітайтеся.
Запишіть вітання за зразком, вставте пропущене слово.
- З якої букви напишете своє ім'я? Чому?
- Познайомтеся з Родзинкою. Прочитайте.
- Познайомте Родзинку зі своїми друзями. Запишіть речення за зразком, вставивши ім'я друга.
Розіграй сценку з рідними.
С. 74 букваря, спиши 1 речення тексту прописними буквами.


П'ятниця, 26 березня

Математика. Тема. Годинник. Визначення часу за годинником.

Підручник с.94, завдання1,2,3,4 виконуємо усно. Вчимося визначати час за годинником.
Задачі 5 записуємо в зошиті. Зразок надішлю.
Друкований зошит с.41.

Образотворче мистецтво. Тема. Казковий птах.

С. 58-59 альбома.

Четвер, 25 березня

Читання. Тема. Л.Голота "Хто в хатці живе"

Буквар с. 72-73, читати, відповідати на запитання. Читання надіслати.

Математика. Тема. Додавання та віднімання 1 у межах 20.

Працюємо в друкованому зошиті на с.40. У другій половині дня перевіримо.

Дизайн і технології. Тема. Весняні квіти.

Альбом с. 80. Зробити 3 квіточки нарциса і наклеїти на папір чи картон.

Середа, 24 березня

Читання. Тема. Алфавіт.



Буквар с.70- 71

Прочитайте текст вголос

- Що називають алфавітом?
- Як ще називають алфавіт?
- Прочитайте назви букв алфавіту декілька разів, намагаючись вивчити.

Відпочинемо.


Прочитайте віршик вголос

- Придумай заголовок.
- Дай відповіді на запитання після тексту.
- Потренуйся виразно читати і надішли читання.

Письмо. Тема. Закріплення написання вивчених букв. Складання речень на тему "Моя сім'я".

Прописи ст. 63-64. 
Виконати завдання письмово, Намалювати свою родину ст. 63. У звичайному зошиті списати 6 слів Читалочки з апострофом, ст. 68 (буквар), виконати звуковий аналіз.

Математика. Тема. Додавання та віднімання 1 у межах 20.

У підручнику ст. 93.
Запиши бордюр у звичайному зошиті.
Запиши каліграфічно числа від 11 до 20.
Завдання 1 . Полічи предмети, запиши їх кількість.
Виконай завдання 2 усно. Повтори правило. 
Якщо до числа додати 1, то отримаємо наступне число.
Якщо від числа відняти 1, то отримаємо попереднє число.

Письмово виконай №3. Усно - №4, 6. Друкований зошит: ст. 38. Пізніше зробимо перевірку у вайбері.

Вівторок, 23 березня

Читання. Тема. Апостроф.
Перегляньте відео.

Буквар с.68 - 69 читаємо.

Запитання до тексту:

- Який заголовок дасте?
- Яка сім'я у Мар'янки і Дем'янка?
- Що робить бабуся? Тато? Дем'янко? Мар'янка? Мама?
-Де збирається вся родина?
Що робить бабуся? Тато? Дем'янко?  Мама?
-Назвіть слова з апострофом. 

Надішліть читання тексту.

Письмо. Тема. Написання слів з апострофом.

Прописи с.61-62. Списати 1, 2 речення з тексту с.69.

Математика. Тема. Одноцифрові та двоцифрові числа.

Числа 0, 1,2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 і 9 називають одноцифровими. Для їх запису використовують тільки одну цифру.

Числа, для запису яких використовують дві цифри, називають двоцифровими.

Приклади двоцифрових чисел: 10, 11, 12, 13, 14, 15, ...

Робота в зошиті:  пишемо бордюр.

Хвилинка каліграфії: записати всі одноцифрові числа.

С.92, завдання 2 і 3 записуємо в зошиті. Завдання 4 і 5 виконуємо усно.

Зошити залишились у класі, тому почніть новий.

Друкований зошит с. 39.

ЯДС. Тема. Родинні традиції і свята.


Перегляньте відео.
Підручник с. 70-71. Друкований зошит: сторінки до цієї теми.

Комментариев нет:

Отправить комментарий